fredag 4 maj 2012

Länge sen...

Ja, det är ett tag sedan jag hade tid att skriva något här i bloggen. Det har varit långhelg med valborgsfirande och så har det varit fantastiskt väder! Men idag har jag och dottern varit och gjort av med de sista pengarna på de presentkorten jag fick i julklapp hos Kristinas scrapbooking så nu ska det pysslas!

Jag har tänkt vara med i Den Stora Tävlingen hos Inzpira och jag är nästan klar med mitt bidrag till deltävling ett. Behöver bara låna en sak av grannen för att få till det sista! Nedan är det "recept" som ska följas. Tyvärr får jag inte visa upp något här pga tävlingsreglerna, men jag lovar att visa så fort det är okej!

Skapa ett kort, en layout, en tag eller en mixed media-skapelse enligt följande recept:

1 mönstrat papper med text (tidningspapper, notpapper etc går bra)
2 band
3 blommor
4 utstansade detaljer (från stansmaskin, punch eller liknande)
5 ord

Du får lägga till saker, men inte ta bort.
Det positiva just nu är att Hockey VM har börjat vilket innebär att jag kan sitta och pyssla medan sambon ser på matcherna och barnen sover! Heja Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar