torsdag 17 maj 2012

Ny frisyr...

... men inte på mig. Sonen var och klippte sig för ett tag sen. Han gillar att ha långt hår så man får nästan dra med honom till frisören. Men han vet att han får en klubba efteråt så han brukar alltid bli nöjd! Lillasyster lyckades denna gång få både klubba, färg i håret och medan jag var och tog ut pengar fick hon även sin lugg klippt!


Jag ritade upp en stjärna som jag klippte ut och använde som mall när jag sprayade med mist. Jag har även skurit runt swirlen på pappret och lagt mitt foto under. Annars är pappret använt precis som jag köpte det. Bilderna är inte de bästa eftersom de är tagna med mobilen men just sånna här bilder och händelser från barndommen tycker jag kan vara roliga att ha i framtiden. Undrar om barnen kommer tycka det också när de blir stora?

Nu hoppas jag att solen ska vinna i kampen med regnmolnen för här är vädret för tillfället väldigt växlande. Jag vill ju grilla i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar