lördag 4 augusti 2012

Scrappat!

Eftersom Scraprooms träff i söndags blev inställd bestämde jag med två andra scrapsugna vänner att träffas igår för att ha trevligt och förhoppningsvis få lite gjort!
Jag gjorde 6 LO, men det saknas lite bokstäver på den ena eftersom jag saknar rätt blåa färg. Tänkte visa hälften av dem nu och den andra hälften i morgon.


Snabb LO med bara washitejp och bokstäver. Bilden är från Båstad där det blev badpremiär för alla i familjen utom jag (som lämnade badkläderna hemma).


Ytterligare en snabb LO där jag bara har skurit upp cirklen en bit för att stoppa in fotot. Fotot har fått en ram med hjälp av stålborsten på Primas nya fil. Bilden är från Göteborg nu i veckan när kusinen fyllde 5 år.


Även här har jag skurit i pappret och stoppat in fotot under, sen bara bokstäver och lite nervikta kanter med röda häftklamrar. Bilden är från Ven där vi var på utflykt för några veckor sen.

Alla LO är väldigt enkla men det får bli så nu, har massor av papper och massor av foton så det får bli snabbscrappat! Tack Yvonne och Maggi för en jättetrevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar