onsdag 19 september 2012

Jag har fotat ytterligare en LO som jag gjorde i helgen, bilden är från i somras när vi var hemma hos några kompisar och grillade och badade i deras pool. Mella badar tillsammans med deras 2 åriga son (de går på samma avdelning på dagis) och de hade så himla kul tillsammans! Mella säger att hon älskar Wincent och denna eftermiddag/kväll älskade han verkligen henne också!


LOen är enkel och snabb, alla papper, bokstäver och stickers kommer från samma serie (Life is good från Echo Park), det enda jag har lagt till är fem små trollsländor utstansade i vanlig kraft cardstock.

Nu hoppas jag att mitt paket från Mollys med Ditto-kittet kommer med posten, jag är så sugen på att sätta igång med bilderna från Turkiet resan och besöket på Astrid Lindgrens värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar