fredag 18 oktober 2013

Dop i morgon

Just det, i morgon är det dop för lilla söta Noelia, barnens syssling! Jag har köpt bokstäver som jag har klätt med underbart papper från Maja Design. Jag köpte ett 6x6 block vilket passade perfekt till  bokstäverna eftersom jag ville ha olika mönster på alla bokstäver.

Jag har gjort liknande bokstäver tidigare till andra dop, men då har de varit större, dessa är ganska små, knappt 5 cm höga, men föräldrarna kan ju välja om de vill sätta dem på barnets dörr eller intill ett fint fotografi eller bara direkt på en vägg! På något sätt kommer de säkert hitta en plats till dem.

Jag är ju egentligen ingen kortmakare, men i Inzpira nr 4 i år hittade jag ett kort med en vikning som tilltalade mig och som var väldigt enkel att få till! Maja Design papprena från 6x6 blocket var ju perfekta även för detta ändamål! Jag är jättenöjd med detta kort och kommer med all säkerhet göra fler i framtiden!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar