måndag 4 november 2013

Dags igen! Veckans skiss vecka 44

Har gjort ett bidrag till veckans skiss även denna vecka! Valde ett foto istället för två, annars har jag hållt mig ganska likt skissen. Fotot är från sommarens besök på Liseberg där barnen poserar glatt med sina godisvinster!

Jag började med att spraya lite mist, lade sedan på en massa pappersremsor som jag "ruggat" upp i ytterkanten, fotot och så världens störta gem! Sen klippte jag ut fem "tags" ur ett papper, satte siffror på (för att likna spelbrickor) och stack ner mellan pappersremsorna, lite fler dekorationer och en titel och sen kände jag mig klar!

Kan tillägga att Ploppen är slut, men Kexchoklad har vi fortfarande kvar!
 
 
 


1 kommentar:

  1. Vilken härlig vinst! :) Och layout. Gillar det färgglada och gemet och misten och...
    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera